Veelgestelde vragen

Bekijk hieronder het antwoord op de meest gestelde vragen. Mocht u hiermee niet geholpen zijn dan helpen wij u graag verder middels het onderstaande contactformulier.

Geen resultaten

Mijn bestelling

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
  • Indien voorradig en voor 16.30 uur besteld zal het pakket de eerst volgende dag verstuurd worden. Het pakket dient dan wel met PostNL of DHL verzonden te kunnen worden. Betreft het een groter pakket? Dan zal deze middels Postnl Extra@Home worden verzonden. Is het pakket te groot voor een pakketdienst? Dan streven wij er naar om je pakket binnen 6 werkdagen bij je te bezorgen middels eigen vervoersdienst.
Krijg ik een bevestiging?
  • Uiterlijk binnen een paar uur na bestellen ontvangt u een bevestingsmail. Hierin staat een samenvatting van uw order. Afhankelijk van uw order, wordt uw order in delen of in zijn geheel geleverd. Wanneer een item niet op voorraad is, zal u een mail ontvangen met de verwachte leverweek van de algehele order. Toch liever niet wachten door dat ene vertraagde item? Middels een mail naar info@empireonoir.nl kunt u een deellevering aanvragen.

Bezorging

Wat is de levertijd van mijn bestelling?
  • Wij hanteren over het algemeen een levering van 1 tot 3 werkdagen, voor groot meubilair houden wij 7-14 werkdagen aan. Een aantal van onze producten worden op bestelling handgemaakt, houd hierbij rekening met een langere levertijd. Afhankelijk van welk product kunt u de levertijden vinden in de desbetreffende product informatie. Onze producten worden meermaals gecontroleerd en met extra aandacht verpakt om u de beste kwaliteit en zoveel mogelijk zekerheid van goede aankomst te bieden. In sommige gevallen bezorgen wij uw bestelling zelf, dit laten wij op tijd weten en zijn dan flexibel naar wens van tijd van levering. Mocht u problemen, vertraging of andere onduidelijkheden ondervinden over uw bestelling en- of verzending dan kunt u middels het contactformulier met ons in contact komen en staan wij garant om u spoedig verder te helpen! 
Wat zijn de verzendkosten?
  • De verzendkosten zijn gratis binnen Nederland en België. Verzending wereldwijd bedraagt 20 euro per bestelling.

Retourneren

Hoe retourneer ik mijn bestelling?
  • Retourneren kan op verschillende manieren. Daarom vragen wij u ook om eerst per mail contact op te nemen met onze klantenservice. Als het retour is aangemeld bij ons, ontvang je in de mail een etiket met een antwoordnummer en een RMA nummer. Plak het etiket met het RMA nummer op de doos. Via dit nummer kan onze retourafdeling snel je item controleren en draag je bij aan een snelle afwikkeling van je retour of omruiling.
Wat zijn de kosten voor een retourzending?
  • Valt het te retourneren product binnen de afmetingen en het maximale gewicht voor PostNL pakketpost, dan zijn de retourkosten voor retourzendingen van zowel adressen in Nederland als België, gratis. Het maximale formaat voor PostNL pakketpost is: 176 x 78 x 58 cm. Het maximale gewicht is 30 kg.

  • Betreft het te retourneren artikel een zwaarder of een (ingepakt in de originele doos) groter product die buiten de PostNL pakketpost maten valt (zoals bijvoorbeeld een bank, eettafel of kast), dan zal onze klantenservice contact opnemen om een afspraak te maken om het meubel op te halen. De kosten voor het ophalen van de retourzending bedragen in dit geval € 75,-. Uiteraard is het ook mogelijk om het artikel zelf naar ons distributiecentrum terug te brengen.

Overige vragen

Mijn bestelling is kapot aangekomen, wat nu?
  • Het gebeurt niet vaak maar desondanks het zorgvuldig inpakken van de bestelling kan dit altijd voorkomen. Dit lossen we natuurlijk graag spoedig op! Stuur een mail naar info@empireonoir.nl en wij staan garant u verder te helpen.
Ik heb een zakelijke vraag of een vraag over projectmatige doeleinden
  • Bent u een projectmatige eindgebruiker? Dan denken wij graag mee met onze mede ondernemers. Voor vragen over mogelijkheden betreft een bestelling voor een project horen wij graag van u om een mooie samenwerking te realiseren!
Hoe kan ik mijn tevredenheid met jullie delen?
  • Wij zien graag dat onze klanten blij zijn met hun bestelde product(en). Wanneer u een foto van ons product als toevoeging in uw woonruimte op Sociale Media deelt vergeet ons dan niet te taggen. Elke week lichten wij een Instagram post uit op onze website, als kleine waardering van ons naar u!
Heeft Empireonoir ook fysieke winkels?
  • Nee, voor nu hebben wij nóg geen fysieke winkels. Het merk is in eerste instantie ontstaan als webshop om onze producten wereldwijd aan te kunnen bieden. Maar zeg nooit nooit..

Daarintegen nodigen wij u graag uit om hier door onze online catalogus te bladeren!

×